Sanyaaa 2009.12.06. 21:22

Szavazás

Kérlek szavazzatok! A téma a következő: Lehessen -e olyan videót csinálni, ami nem a játék elemzéssel kapcsolatos (pl. valamiről beszélni, screenshoot movie, frag movie). Mert szerintem (Sanyaa) lehet...xDDD Csak Zolix nem ért vele egyet (enyhén szólva^^).Szerintem, ha valakinek tetszik egy zene (pl!!!) kiteheti, és ha egy másik tagnak nem tetszik, akkor ízlések és pofonok (áúú xDD). 

Kérem szavazzatok a fent leírtakra. Ezekkel a szavakkal szavazhatsz:

Igen: Szerintem nem baj, ha vannak  nem játék elemzéses videók (pl.fent leírtam xPPPP) és zenék kitéve a blogon, annak elenére is, ha az egyik szerkesztőnek nem tetszik. (ez olyan hivatalos lett xDDD)

Csak(zene és érdekes jútúbos vidik/nem játék elemzések [persze ez nem azt jelenti, hogy nem lesznek elemzések ugyanannyi lesz csak ez egy kis plusz munka xP]): Csak az lesz, amit választottál.

Nem: Ha erre szavazol egyiksem lesz.

Amúgy szerintem, ez egyértelmű, hogy tehetnénk, ki amit akarunk, minimum a szerzőjét nézik hülyének, ha olyan a vidi, a többiekkel meg semmi nem lesz. Mindegy nem az én ötletem volt a szavazás.. De meg kell tenni, mert nem önuralom van ezen a blogon xDDD

De télleg, ha nem is érdekel a blog szavazz, józan paraszti ésszel xDDDDDDDDDDDDD

 

 

Igen!
Csak(nem játék elemzés legyen, zene ne)
Csak(zene, nem elemzés ne legyen)
Nem! Egyikse legyen.

Szavazás állása

A bejegyzés trackback címe:

https://xdjatekelemzes.blog.hu/api/trackback/id/tr711578938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása