Na egy kis kálcsör után, egy kis hülyeség. Igen! Az inaktívság miatt végre, beindult az xD Játék Elemzés. Elkezdem a linkcseréket, de kérlek kommentet is irjatok. Akár negatívat, de azért ne fajuljon el addig a dolog, hogy k***** ****** ***** *******, oké?xD Na lesikéljétek meg fiacskámi!x)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://xdjatekelemzes.blog.hu/api/trackback/id/tr571735695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Deyan-17 2010.02.07. 18:20:17

Bocs emberek, de ez szerintem eléggé rossz vol, szépen fogalmazva:

-Vicces? Nekem nem nagyon jött le a vicc
-A játékokat egyátalán nem mutattátok be, semmi értelme nem volt az egésznek
-Az első játéknál szinte semmit nem mondtatok el
-Vicces volt, az "embör" szó, meg az, hogy ilyen hülyén mondtatok mindent. Szánalmasan vicces.

Jótanácsok:
-Szerintem a vicceket hagyjátok FreddyD-nek.
-Sokkal részletesebben mutassátok be a játékokat
-Ne lényegtelen infókat osszatok meg velünk
-Ne legyetek ilyen komolytalanok! Azért a viccességnek is van határa...

PJ (GCS) · http://gamecsaszar.blog.hu 2010.02.07. 19:49:31

@Deyan-17: Sajnos eggyet kell értenem.
És a NFR sokban hasonlít az én videómhoz a játékról. Lehet, hogy nem láttátok, akkor egyekre gondoltunk. :)

Sanyaaa 2010.02.08. 12:01:05

@Deyan-17: Igen, annyira télleg nem volt vicces, csak gyorsan kellet megcsinálnunk, mert szorított az idő. Meg hát elég régóta nem volt video:s Aműgy én se nevezném elemzésnek, mert nem volt itta harmadik tag. Szóval eg yilyen kis video.@PJ (GCS): Nem télleg nem láttam, de szerintem, ebben a játékban nem is lehet többet bemutatbi Olyan szükek azok a dolgok amit csinálni lehet. Csak mész vagy ütközöl.

TJC43 · http://www.pcbk.blog.hu 2010.02.08. 15:47:41

sanyaa felveszel linkblogba? :D

Sanyaaa 2010.02.10. 18:17:15

@Gucs: Jó megértem fentebb le is írtam. De a korunkat léci ne firtasd.

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.02.10. 18:24:28

Linkcsere? oldalam a nevem mellett :) Kommentelj nálam ha rendben van a csere :)
süti beállítások módosítása